عبدی: فقط ۱۵ دقیقه خوب نبودیم و تنبیه شدیم ورزشی به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهرداد عبدی بعد از شکست سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه در همان ابتدای بازی گل خوردیم و در ادامه نتوانستیم گل بزنیم و تنبیه شدیم. تنها ضعف ما همان ۱۰ دقیقه اول بود. وی افزود: با تلاشی که …
source https://sunj.ir/23184/sport-news/%d8%b9%d8%a8%d8%af%db%8c-%d9%81%d9%82%d8%b7-%db%b1%db%b5-%d8%af%d9%82%db%8c%d9%82%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d9%86%d8%a8%d9%88%d8%af%db%8c%d9%85-%d9%88-%d8%aa%d9%86%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b4%d8%af/
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر