۱۳۹۹ اسفند ۱۱, دوشنبه

برای پیروزی به میدان رفتیم/ تیم مس رفسنجان روی غلتک افتاده است اخبار ورزش

برای پیروزی به میدان رفتیم/ تیم مس رفسنجان روی غلتک افتاده است اخبار ورزش رفسنجان – سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: هدف مس رفسنجان کسب ۳ امتیاز بود و اصلاً برای مساوی به زمین نیامده بودیم. به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار …

source https://sunj.ir/23164/sport-news/%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%85%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%81%d8%aa%db%8c%d9%85-%d8%aa%db%8c%d9%85-%d9%85%d8%b3-%d8%b1%d9%81%d8%b3%d9%86%d8%ac/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر